W biurach urzędu miasta użytkowanych jest 1082 telefonów komórkowych – poinformował sekretarz miasta Marcin Wojdat w odpowiedzi na interpelację radnego Sławomira Potapowicza. W tę liczbę nie wchodzą telefony wykorzystywane przez urzędników w dzielnicach ani jednostkach miejskich. „Każdy użytkownik służbowego telefonu komórkowego w Urzędzie m.st. Warszawy, w momencie odbioru aparatu, przechodzi szkolenie stanowiskowe z zakresu obsługi i użytkowania aparatu, w zakres którego wchodzą również zagadnienia, związane z bezpieczeństwem. Dodatkowo każdy użytkownik, w momencie składania wniosku o przydział telefonu, musi potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem używania służbowych telefonów komórkowych przez pracowników Urzędu m.st. Warszawy, zawierającym m.in. zapisy dotyczące zakazu udostępniania urządzenia osobom trzecim, zakazu zamawiania dodatkowych usług, a także procedury postępowania na wypadek utraty lub kradzieży urządzenia” – napisał sekretarz miasta.
(Warszawski Serwis Prasowy)