Turyści korzystali z Warszawskiego Transportu Publicznego, który zwłaszcza dla osób przyjezdnych jest najwygodniejszym i najpewniejszym sposobem poruszania się po naszym mieście – zauważa Zarząd Transportu Miejskiego.
Dużą popularnością cieszyły się bilety weekendowe oraz 3-dniowe – to oferty przygotowane właśnie z myślą o turystach. Tych pierwszych biletów (normalnych, ulgowych i grupowych) sprzedało się 138 804 za kwotę ponad 3 mln złotych. W tej liczbie są też bilety grupowe czyli dla wycieczki do pięciu osób – sprzedano ich 23 020 za niemal milion zł. Biletów 3-dniowych (normalnych i ulgowych miejskich oraz normalnych i ulgowych sieciowych) kupiono jeszcze więcej, bo aż 269 989 sztuk za kwotę prawie 8,5 mln złotych. Spośród tych dwóch kategorii biletów (weekendowych i 3-dniowych) zdecydowanie najczęściej były kupowane bilety 3-dniowe miejskie normalne za 36 złotych. Przez cały 2019 rok sprzedało się ich 168 518 sztuk za nieco ponad 6 mln złotych.