Slajdy przeciwko oszustom w warszawskim metrze

Wolska kampania profilaktyczno – informacyjna: „Nie daj się nabrać na wnuczka, na policjanta” dotarła do szerszego grona mieszkańców stolicy – poinformowała Komenda Stołeczna Policji.

fot. policja

Spotkanie, do którego doszło w ubiegłym tygodniu, między I Zastępcą Komendanta Rejonowego Policji Warszawa IV podinsp. Mirosławem Wasilem, a Komendantem Komisariatu Policji Metra Warszawskiego mł. insp. Robertem Głowackim jest kolejną odsłoną kampanii profilaktyczno – informacyjnej – informuje policja.

Dzięki współpracy, slajdy przestrzegające przed oszustami, będzie można zobaczyć na ekranach umieszczonych na wszystkich stacjach oraz w pociągach metra. Dziennie z metra warszawskiego korzysta blisko 700 tys. pasażerów, więc cel jakim było dotarcie do jak największego grona mieszkańców stolicy został osiągnięty. Jednak główny cel kampanii pozostaje jeden: ochrona oraz zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa osób narażonych na tego typu przestępstwa – czytamy w komunikacie.

(źródło: policja)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*